Niečo nefunguje ako má? Neváhajte nás kontaktovať .......
....predajom to pre nás nekončí.....
kontakt - úsek reklamácie
mobil : +421940710032
email: reklamacie@ego-cigarety.sk
Ako postupovať pri reklamácíi?
- kontaktujte nás mailom, alebo telefonicky , kde sa budeme vášmu problému venovať individálne a pokúsime sa problém vyriešiť v čo najkradšom čase k Vašej spokojnosti.
- Reklamovaný tovar je potrebné odoslať na adresu : OLVIEE s.r.o. , Hanzlíkovská 70, Trenčín, 91106. Tovar je potrebné zabaliť podľa potreby aby sa vyhlo možnosti jeho poškodenia pri doprave k nám. Je nutné spolu s tovarom zaslať faktúru a sprievodný list s popisom závad pre rýchlejšie vybavenie reklamácie. Doporučujeme tovar odoslať až po konzultácii s reklamačným oddelením obchodu. Reklamovaný tovar doporučujeme zaslať ako doporučený , nie však na dobierku - nebude prevzatí !
- postup reklamácie najdete aj v obchodných podmienkach, alebo Vám celý postup reklamácie oznámime (mail, telefonicky)
INFORMÁCIA K AROMAM A LIQUIDOM :
V prípade, že vznikla reklamácia e-liquidov, alebo aróm s dôvodu vytečenia obsahu,alebo jeho časti počas dopravy k Vám, je dôležité flašku neotvárať ! ( Reklamácia je možná iba v neporušenom pôvodnom balení, otvorené balenia liquidov, alebo aróm s poškodenou poistkou nie je možné reklamovať )