S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.
Ok

Oblúbené tabakovky :

duukketicketsteam

Oblúbené ovocie a dezerty :

nastymangaeontrdel

dashcassispeachyeti


» Reklamácia tovaru
Reklamácia tovaru

Niečo nefunguje ako má? Neváhajte nás kontaktovať .......

....predajom to pre nás nekončí.....

kontakt - úsek reklamácie

mobil : +421940710032

email: reklamacie@ego-cigarety.sk

 


 

Ako postupovať pri reklamácíi?

- kontaktujte nás mailom, alebo telefonicky , kde sa budeme vášmu problému venovať individálne a pokúsime sa problém vyriešiť v čo najkradšom čase k Vašej spokojnosti.

- Reklamovaný tovar je potrebné odoslať na adresu : OLVIEE s.r.o. , Hanzlíkovská 70, Trenčín, 91106. Tovar je potrebné zabaliť podľa potreby aby sa vyhlo možnosti jeho poškodenia pri doprave k nám. Je nutné spolu s tovarom zaslať faktúru a sprievodný list s popisom závad pre rýchlejšie vybavenie reklamácie. Doporučujeme tovar odoslať až po konzultácii s reklamačným oddelením obchodu. Reklamovaný tovar doporučujeme zaslať ako doporučený , nie však na dobierku - nebude prevzatí !

- postup reklamácie najdete aj  v obchodných podmienkach, alebo Vám celý postup reklamácie oznámime (mail, telefonicky)

 

INFORMÁCIA K AROMAM A LIQUIDOM :

V prípade, že vznikla reklamácia e-liquidov, alebo aróm s dôvodu vytečenia obsahu,alebo jeho časti počas dopravy k Vám, je dôležité flašku neotvárať ! ( Reklamácia je možná iba v neporušenom pôvodnom balení, otvorené balenia liquidov, alebo aróm s poškodenou poistkou nie je možné reklamovať )

INFORMÁCIA K DIY PRODUKTOM :

V prípade DIY produktov napr.RDA/RTA/RDTA sa jedná o výrobky, ktoré vyžadujú určité zručnosti a skúsenosti pre spustenie produktu do prevádzky - inštalácia špirálky, inštalácia vaty a pod a nie je predajom pripravení na okamžité používanie. Výrobok, ktorý nedokáže uživateľ sprevádzkovať na základe nedostatočných skúseností, nie je dôvodom reklamácie ( príklad - modelársky výrobok, ktorý nedokáže uživateľ postaviť, kôli napr. nedostatočným skúsenostiam nie je dôvodom na reklamáciu produktu ) . V prípade, že sa jedná o nepoužitý výrobok, je samozrejme právo uživateľa ho vrátiť od zakúpenia do 14dní bez udania dôvodu. Reklamovať takýto výrobok je možné iba v prípade výrobných závad, ktoré bránia výrobok používať.

Njk5YjJlN2